Zakupione przedmioty są wysyłane od poniedziałku do piątku

- po przedpłacie lub za pobraniem

- do punktów odbioru lub paczkomatów 24/7

- kurierem DPD, DHL, FEDEX, POCZTEX, INPOST.

Z reguły towar wysyłany jest tego samego dnia lub dnia następnego. Zamówienia złożone w piątek, sobotę i niedzielę są wysyłane w poniedziałek.

Może się jednak zdarzyć, że towaru nie ma chwilowo na magazynie, zostanie on wtedy wysłany w przeciągu 2-3 dni roboczych.

Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji dotyczącej niezgodności z umową towaru zakupionego w naszym Sklepie internetowym, prosimy postępować zgodnie z poniższymi zaleceniami:
1. Pobrać, wypełnić i podpisać Formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu.
2. Wadliwą część w oryginalnym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną i wypełnionym Formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu, wysłać w kopercie bąbelkowej na adres:

10SHOPS Wiesław Wójcicki

Zamiany 18 LU 204

02-786 Warszawa

lub przynieść osobiście pod wskazany adres. Nie odbieramy przesyłek 'za pobraniem'.

Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia w terminie 1-2 dni, od dnia dostarczenia reklamowanego towaru, w szczególnych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 14 dni.

UWAGA: Prosimy o dokładne wypełnienie Formularza reklamacyjnego a Państwa adres prosimy wpisać drukowanymi literami.

Zwroty

Klient będący konsumentem uprawniony jest do zwrotu zakupionego Towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Klient winien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy, podając w nim numer rachunku bankowego, na jaki mają być zwrócone pieniądze. Oświadczenie wraz z towarem należy wysłać na adres Sprzedawcy:

10SHOPS Wiesław Wójcicki

Zamiany 18 LU 204

02-786 Warszawa

Zwracany Towar musi być zapakowany tak by w czasie transportu nie był narażony na uszkodzenia i zniszczenia. Towar musi posiadać oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny oraz nie nosić śladów użytkowania przekraczających zwykły zarząd rzeczą.

Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów wysyłki, oraz wszelkich strat wynikających z nieodebrania przez klienta przesyłki.